onsdag 19. august 2009

Velkommen

Omsider har jeg startet min egen norskblogg på nett! Dette har jeg ventet lenge på, og jeg gleder meg til å bruke det flotte norske språket i bloggen min, samtidig som jeg kombinerer det med min gjennomsnittlige hverdag.

Det blir sikkert lærerikt og spennende å kunne skrive innlegg til min egen blogg, i mens jeg utnytter og forbedrer norsken min til det fulle. Med denne bloggen håper jeg at mitt eget skrivespråk, blir både grammatisk og syntaksmessig bedre og jeg setter pris på tilbakemeldinger, enten et er kritikk eller oppløftende ord.

Jeg håper du leser bloggen min med god hensikt og at du opplever at du har oppnådd eller lært noe av bloggen min når du har besøkt den.

1 kommentar:

  1. Hei, Andreas!

    Fin, prikkete blogg! Du skal få både (positiv) kritikk og oppløftende ord: Denne introduksjonsteksten er en innertier for en norsklærer, sånn skal det være:-) Språket fungerer dessuten fint!

    Bjørnar

    SvarSlett